Kenwell Nature BV Water based supplements
Home Categorieën Vaccinaties Schoolmeisje verlamd door zogenaamd veilig HPV-vaccin. De waarheid over inentingen is nog...

Kenwell Nature BV Water based supplements

Ruby Shallom kreeg in september 2014 op school haar derde prik tegen baarmoederhalskanker. Ze kreeg het HPV-vaccin Gardasil.

Net als haar vriendinnen voelde ze zich na de inentingen duizelig en had ze last van haar maag. Ruby is nu echter vanaf haar nek verlamd en kan alleen haar linkerhand nog gebruiken.

Zij zegt dat het vaccin de boosdoener is. “Ik heb me nooit zorgen gemaakt over vaccinaties,” zei de 16-jarige uit het Engelse Berkshire.

Vreselijk

“Mijn moeder vertelde me dat ik als kind nooit last van bijwerkingen had na vaccinaties,” voegde ze toe.

Maar na die derde prik kreeg ze last van extreme maagkrampen. “Ik werd naar het ziekenhuis gebracht, waar de pijn erger werd en ik hartkloppingen begon te krijgen.”

“Het was vreselijk,” vertelde Ruby. “Ik heb nog nooit zulke erge pijn gevoeld.”

Verlamd

Ze belandde daarna nog een aantal keren in het ziekenhuis en begon ook veel last te krijgen van vermoeidheid en misselijkheid.

Ze kreeg steeds meer moeite met lopen en in maart 2016 werkten haar benen helemaal niet meer. “Plotseling was ik vanaf mijn nek verlamd,” herinnerde ze zich.

Artsen hebben haar gezegd dat Gardasil mogelijk haar immuunsysteem heeft aangetast. Gezondheidsinstanties houden vol dat het vaccin veilig is.

Niet zwart op wit

“Twee dokters hebben ons gezegd dat het vaccin het aanvankelijke probleem heeft veroorzaakt en dat al haar andere problemen daaruit zijn voortgekomen,” zei moeder Nicola.

“Ze willen dit alleen niet zwart op wit zetten,” voegde ze toe. “Eén van hen zei dat het vaccin hoogstwaarschijnlijk de ernstige reactie heeft veroorzaakt, maar dat geen arts dat openlijk zal toegeven.”

“Wat ze wel zwart op wit zetten is dat ik een psychische aandoening heb die niets te maken heeft met het vaccin,” vertelde Ruby.

Geen bewijs

De 12-jarige Mia Blesky belandde na het Gardasil-vaccin ook in het ziekenhuis en ook zij raakte verlamd.

“Dokters hebben gezegd dat Mia’s symptomen waarschijnlijk zijn veroorzaakt door het vaccin,” zei moeder Gini. “Maar ze willen dat niet zwart op wit zetten, dus ik heb geen bewijs.”

Artsen hebben Mia inmiddels gediagnosticeerd met een psychische stoornis.

Gelinkt

De 13-jarige Shazel Zaman uit het Engelse Rochdale stierf slechts vijf dagen na haar tweede Gardasil-vaccin.

Ze begon plotseling over te geven en was misselijk en erg moe. Haar familie denkt dat haar dood gelinkt is aan het vaccin.

Een andere moeder, Joanne Purcell, is ervan overtuigd dat Gardasil verantwoordelijk is voor de aandoening van haar dochter Izzy.

Duizenden meisjes

De 14-jarige werd in april vorig jaar ziek na haar eerste Gardasil-vaccin. Drie dagen na de prik zakte ze op school in elkaar en belandde ze op de spoedeisende hulp.

Daar kreeg ze te horen dat het hoogstwaarschijnlijk te maken had met het vaccin.

Freda Birrell van de Britse Association of HPV Vaccine Injured Daughters (AHVID) liet weten dat wereldwijd duizenden meisjes ernstig ziek zijn geworden na de prik.

Topje van de ijsberg

“De AHVID telt 405 leden, maar dat is slechts het topje van de ijsberg,” zei ze.

“Mia Blesky en Ruby Shallom zijn verlamd en hebben continu pijn,” voegde ze toe. “Het leven van honderden anderen, zoals Izzy Purcell, is volledig verwoest door aandoeningen die het gevolg lijken te zijn van het vaccin.”

[Mirror]

 Ook Interessant:

ad1-png

Hoe verhelp je Acne, eczeem en andere huidproblemen op een natuurlijke wijze Miljoenen mensen, ,kampen met huidproblemen als acne, eczeem, rosacea, en de beschikbare over de toonbank middelen die je kunt kopen via drogisterij en apotheek, maar [Lees Verder]

ad2-png
Neusholte problemen natuurlijk oplossen
Onze neus krijgt heel wat te verduren. Verstoppingen bij verkoudheid, of juist een loopneus. Ook zaken als hooikoorts zorgen voor neusproblemen en de middelen [Lees Verder...]
ad3-png
Last van migraine? Zo kom je er op natuurlijke wijze van af!
Al zo lang als ik mij kan herinneren heb ik last van migraine, en wat ik ook probeerde, niets hielp, ook de voorgeschreven medicatie van de huisarts niet. [Lees Verder...]
 
Open

Online Chat

Close